Lycka.


En glad bild från i förrgår passar perfekt in på detta inlägg.

Som ni säkert vet, så har jag befunnit mig på en ö i en vecka, men är nu på göteborsk mark igen, 
eller tja, jag kom hem i söndags. 

Igår var jag på Liseberg med familjen, farfar, farfars fd frus(hon dog av något hjärtproblem) syster, hennes två döttrar (en är tjugo någonting och den andra är tjugonio) och farfars fd frus systers son (inte fd fruns syster som var med på Liseberg, utan en annan syster) och hans fru samt två barn (en dotter på nio år och en son på elva år). Detta blev lite förvirrande, så jag har säkert skrivit fel någonstans.
Den sistnämnda familjen är i alla fall från Kristiansand i Norge, så jag fick ju öva på min norska lite med barnen, skoj! 
Jag hade en otroligt fin dag, med underbara människor.

Idag har jag, min syster och pappa varit på en badplats hela dagen och sedan åt vi på ett gatukök.
Just nu kollar jag på Sveriges damer som spelar sin första fotbollsmatch i OS 2012, heja heja!

Mitt liv är just nu på topp och jag mår väldigt bra! 

Puss och kram. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Tack Evelina!!

2012-07-29 @ 21:45:00
URL: http://mandalii.blogg.se
Postat av: Alva

140 tecken på twitter räcker inte till. Även om jag redan har talat om för dig på twitter att din twitter (alltså du) gör en så himla glad och sugen på att jobbajobbajobba känner jag att skriva en längre text så du VERKLIGEN ska förstå hur bra det du gör är. Jag har hela dagen tänkt på hur gärna jag skulle vilja hjälpa till på ungcancer-kontoret och alla de tankarna kom efter att ha börjat följa dig på twitter. Det är så häftigt att se att en som bara är ett år äldre än mig gör så mycket gott för samhället och bryr sig så mycket om medmänskligheten. Det du gör är fantastiskt Evelina och om jag bodde i Göteborg och inte i Umeå skulle jag också väldigt gärna ha börjat hjälpa till på ungcancer och det på grund av dig.

Jag är den där @aalvalo på twitter.

Svar: Jag vet inte hur jag med ord ska förklara hur glad jag blev för detta meddelande.Att inspirera människor är det jag drömmer om att göra, och att få dig intresserad av arbete gör mig som älskar det så, så otroligt glad.

Var alltid den du är, för du är fantastiskt snäll och fin! Tack! Stor kram.
Evelina Hansson

2012-07-30 @ 19:39:37
URL: http://alvafotar.blogg.se
Postat av: Sophie - autophoto

Vad tycker du om våran utstyrsel från sepxfotot? :)
vore kul o veta vad du tycker!

direkt länk: http://autophoto.blogg.se/2012/september/spexfoto.html#comment

2012-09-08 @ 18:04:55
URL: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0