Balklänning?



Den trettonde juni går jag ut grundskolan, och det känns både bra och konstigt.
På kvällen är det balen, höjdpunkten på hela året. Skor är fixade och två klänningar är införskaffade,
frågan är bara, vilken skall jag ha?

Vill så gärna ha den här vita klänningen, men den är väldigt kort och med mina fjorton centimeters klackar,
så ser det sådär bra ut alltså. Men frågan är då, skall jag köra på några färgglada korta shorts, eller hur skall jag göra?

Jag har en fin blå klänning också som är i samma färg som mina ögon, men jag trivs mer i den vita känns det som.

Så många frågor, så få svar. Aja, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Catrine

genomskinliga strumpbyxor (kommer inte på namnet)??? blir konstigt med shorts tror jag...

2012-05-27 @ 21:40:22
URL: http://catrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0