Fakta om mig.

♥Jag är naturligt blond, men har slingat håret några gånger, men aldrig färgat.
♥Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande.
♥Jag är jättenervös inför gymnasiet, men samtidigt skall det bli sjukt kul.
♥Jag ÄLSKAR att resa.
♥Jag är bra på att fastna för "skitprogram", dokusåpor med ett annat ord.
♥Jag har bott i Göteborg hela livet.
♥Jag är alldeles galen i Lotta på Liseberg.
♥Jag har en blandad musiksmak, men lyssnar mycket på Pernilla Andersson och KENT, alltså svenskt.
♥Jag är väldigt kräsen, speciellt när det har med mat att göra.
♥Jag och hår trivs bra i varandras sällskap. Älskar att göra olika frisyrer med folks hår.
♥Jag skulle gärna vilja jobba som "hårstylist", ni vet en sådan person som sitter i en lounge på en konsert exempelvis, och fixar i ordning artisternas hår? Gud vad det lockar mig.
♥Jag vill även arbeta med barn när jag blir äldre, helst utomlands.
♥Aktivitetsledare på hotell har länge varit ett av mina drömyrken, ni vet sådana som tar hand om barnen samt håller i olika aktiviteter, så som beachvolleyboll, vattengympa etc?
♥Jag är dålig på engelska.
♥Jag är i början av en vänskap oftast ganska blyg och tyst, men när man väl känner mig är jag galen.
♥Jag har aldrig "druckit" och har inga planer på att göra det på ett tag heller. Jag kan ha jätteroligt utan alkohol!
♥Jag älskar musik, att sjunga osv, men gör det bara för mig själv.
♥Jag skall läsa estetik och media på gymnasiet.
♥Jag äter så mycket clementiner att tandläkarna sagt till mig att mina tänder håller på att fräta sönder, och att jag inte får äta så mycket som jag faktiskt gör.
♥Jag har aldrig varit BÄST i skolan, men jag har heller inte varit SÄMST. Jag har mest VG och några MVG.
♥Jag har testat att åka skidor en gång, eller tja, ett och ett halvt åk, sedan trillade jag (i en blå backe tror jag), och gick BARFOTA ner för hela backen. Det var helt sjukt. Jag bar all skidutrustning dvs pjäxor, skidor, stavar och hjälmen, det var så tungt. Kan bara säga att jag ALDRIG mer tänker åka skidor. Det går inte för mina dåliga fötter och knän.
♥Jag åker som sagt inte utförsskidor, men längdskidor, längdskidor älskar jag allt rejält mycket!
♥Jag älskar mina nära och kära hur mycket som helst



RSS 2.0