Förlåt.

-Du är ful, du är tjock, ingen tycker om dig, du duger inte.

Har jag berättat för er, att jag sedan flera år tillbaka har mobbat en människa?
Denna tjej har ett stort hjärta, och är egentligen en fin person,
men jag kan inte låta bli att klanka ner på henne. 
Det har blivit som en drog, jag är fast vid det och kan inte ta mig ur situationen.
Jag har många gånger försökt att hindra orden ful och tjock att komma ut från min mun,
men som en alkoholist instängd i ett rum med bara alkohol, men med alkoholförbud, 
så har det varit omöjligt att låta bli.
Jag vet att jag har sårat en människa, fått henne att känna sig värdelös, samt sänkt hennes självförtroende,
men jag har varit för svag för att kunna stoppa mig själv. 
Alla dessa ord går inte att ta tillbaka, hur mycket jag än bönar, ber och önskar det.
En gång för alla tänker jag säga det här:

Förlåt, förlåt till mig själv, förlåt till Maria Evelina Hansson.

Jag har mobbat mig själv så hårt att jag inte vet hur jag ska ta mig ifrån denna skit.

Kommentarer
Postat av: Louise - Fotografi

♥♥

Svar: <3
Evelina Hansson

2012-06-21 @ 18:56:09
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0