Cypern del 2.

 
En kväll tog vi bussen till Fig Tree Bay eller Protoras som det hette, för att äta och kolla runt lite.
Vi hamnade på en fin och mysig restaurang, där även det som serverades var mycket gott.
Jag och min syster strosade runt på gatorna där i hopp om att hitta något fint, och för min del gick det inget vidare, men min syster hittade lite småsaker om jag minns rätt.

Vi köpte även en musmatta till våra föräldrar med två stränder på, och det uppskattades.
Här är fyra bilder från den kvällsresan!

Kommentarer
Postat av: Ellen, din syster

Snälla Evelina Hansson! TA BORT BILDEN PÅ MIG FÖR JAG SÅG HELT DUM I HUVUDET UT!!!!! puss och kram

2012-08-07 @ 10:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0