Ung cancer.

Två bilder som är snarlika varandra. Fotade denna lilla filur förra helgen. 
"Den andra" hunden bet mig i fingret så det började blöda, så jag hade ont i hela fingret i flera dagar.
Nu har jag ett ärr som jag kommer ha där hela livet, kul ":)".

På nationaldagen stod jag i Ung cancer-tältet på Picknickfestivalen här i Göteborg.
Jag hade även med mig Catrine. Tog kontakt med fina Julia innan och hade mailkontakt etc,
så på det sättet fick vi volontärjobbet. Jag ville engagera mig för jag tycker sådant är viktigt.
Träffade även Tilda på festivalen, och gud så kul det var att äntligen få träffas i verkligheten.
Fin tjej det där!

Efter det drog jag och Catrine vidare till Liseberg för att se Timbuktu, som skulle uppträda på Stora scen.
Vi dansade tills fötterna värkte, men ack så kul vi hade det. Vi röjde verkligen.

Vi är så satans taggade på att se Maggio i augusti, SÅ SATANS TAGGADE JA.

Hmm, ja, jag har väl inget mer att säga. Tar snart grundenten och ska få mina naglar fixade på tisdag.
Mer om det en annan dag.

TJOLAHOPP.

Kommentarer
Postat av: Catrine

SÅ SAAATaNS taGGADE Var ORdeTQ!!!!!! :D:D:D::D:D:D::D:D:DDDDDD

2012-06-09 @ 23:35:50
URL: http://catrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0