Webbkameran.

Webbkamerabilder från igår.

Mitt slutprojekt i svenska lämnades in igår, och jag kände att en hel tyngd släppte från mina axlar.
När jag kom på att jag har två idrottsinlämningar och ett slutprojekt i NO kvar att göra till nästa vecka,
så flög tyngden tyvärr tillbaka igen. Fan då.

Men nu är det en efterlängtad långhelg som väntar, och den behövdes mer än någonsin.
Om mindre än två veckor åker jag på klassresa också, helt okej om jag får säga det själv.
Det är inte så långt från Göteborg, men vad gör det? Vi kommer förhoppningsvis ha det gött i alla fall.

Tältoskulden kommer jag också bli av med, vad sägs om det? Ha?

Äh, nu skall jag ta mig en dusch för att sedan kolla på BB. 

Det blir ingen sovmorgon för mig imorgon om man säger så, för klockan sju blir jag väckt.
Vi (familjen) lämnar lägenheten klockan kvart över åtta, för då åker vi till Styrsö och har det kul med härligt folk.
Farfar bjuder på god frukost och jag ber att ett mirakel skall ske, det vill säga att jag blir sugen på frukost.

Nej, men nu måste jag verkligen duscha. Och avsluta mitt skypesamtal med Sofia.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0