Hörde jag valborg?

Bilder tagna av mig. Förutom den på mig.
I måndags var det valborg, dagen som många använder som ursäkt till att supa. 

Jag hade en mysig afton vid en sjö i närheten, som avslutades lite för tidigt än vad jag önskade.
Orsaken: jag hade en FET kasse som jag vägrade att bära på, och jag orkade inte åka hem emellan,
för att sedan "dra mig vidare", så pappa hämtade mig istället. Jättesnällt av honom tycker jag.

Annars då? Jo, solen skiner på himlen och det känns nästan som sommar, även fast det bara är vår.
Folk går runt i shorts och är glada. Att en sol kan ge en så mycket positiv energi, otroligt!

Vad hade ni för er på nyår valborg?
Råkade SÅKLART slarva till det med att skriva nyår istället för valborg först.

Kommentarer
Postat av: julia

Så himla fina bilder!

2012-05-07 @ 21:23:41
URL: http://byjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0