Göteborgsvarvet 2012.

Nu är jag här igen. "Nej" suckar väl ni, men så lätt blir ni inte av med mig.
Hur skall jag summera min dag då? Jo, vi kan la börja såhär:

Idag har jag promenerat gata upp och gata ner i min fina hemstad.
Göteborgsvarvet ägde rum för 33e året i rad, och drygt 74000 individer sprang loppet.
Även en geting sprang, dock var det ingen riktig geting utan en människa som var utklädd till en, som ni säkert förstod.

Jag som såg på galningarna som sprang, pustade flera gånger ut och tänkte "fan vad gött att jag inte springer just nu".
Jag kan medge att jag kände lite skadeglädje för de som kämpade och slet i en fart på säkert hundrafemtioelva kilometer i timmen. Nja, riktigt så snabbt sprang de väl inte, men det kändes lite så.

Jag kände tre stycken som sprang loppet, som jag tyvärr inte såg skymten av.

Götborg bjöd för ovanlighetens skull på solsken, och jag kunde inget annat än att gilla läget.

Kommentarer
Postat av: Emma Klang- hobbyfotograf i Malmö

SÅ FINA BILDER EVELINA!

2012-05-12 @ 23:49:32
URL: http://emmaklangphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0