Styrsö.

Fotade denna ros i huset där vi var idag. De hade rosor i rött, rosa, orange, gult etc. Så himla vackert.
Idag har jag varit på Styrsö i farfar, Ebon och Reinos hus, med familjen och Ebon och Reinos dotter,
som är i tjugoårsåldern. Himla mysig dag det blev. Det slutade när vi hade som roligast, såklart.
Så är det alltid. Ebon spelade gitarr och vi sjöng och hade det allmänt kul.

Jag och min syster hyrde två filmer på TV:n med, det började med en mjukstart - Nalle Puh, den nya filmen HAHA.
Nej men söta, goa Nalle Puh och hans gäng. Nostalgi alltså
Sedan valde jag att vi skulle se på New Years Eve, och den är så himla fin den filmen.
Såg den i vintras på bio, och den är en av mina favoritfilmer, absolut!

I sommar skall vi komma över till Styrsö igen och ha det kul, samt sova där. 
Det tar ju två timmar från det att man lämnar lägenheten till att komma ut till ön, även fast man inte kan tänka sig det, för det ligger ju ändå i utkanten av Göteborg.

Aja, nu skall jag sova. Imorgon skall jag nog till stallet. Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0