En arkivbild.

Alltid lika kul att hitta gamla bilder på den externa hårddisken. Skall börja rota lite mer där när jag har tiden för det.

Fick vid halv åtta igår kväll idén att jag vill springa Göteborgsvarvet nästa år, alltså det stora.
Tio minuter efter att idén ploppat upp, var jag ute på en springrunda.
Och idag sprang jag in till city på 15 minuter, alltså 4 minuter långsammare än vad spårvagnen går,
men det var ändå bra att jag orkade springa hela tiden, så pass otränad som jag är.

Har också kämpat med mitt slutprojekt i svenskan. Ett arbete på 14 sidor med innehållsförtäckning, inledning, faktatext, bilder, sammanfattning och källförtäckning plus en fin framsida, är nu gjort. Det är bara utskriften av arbetet som återstår. Jag skrev om Charles Dickens, vilket kändes helt omöjligt i början, men efter att ha kämpat en hel del så är jag äntligen klar, dessutom är jag väldigt nöjd med insatsen och arbetet.

Det är en del inlämningar nu i slutet av nian, så uppdateringen blir lite dålig nu, men det hoppas jag ni förståelse för,
ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0